Nightlight by Revzet

14th Feb 2016, 1:10 AM in Crossover Exchange IN LOVE 2! 2016
Average Rating: 5 (15 votes) Rate this comic
Nightlight by Revzet
<<First Latest>>

Author Notes:

HeSerpenty 14th Feb 2016, 1:10 AM edit delete
HeSerpenty
image

goes out with

image

Art by Revzet!
Post a Comment

Comments:

Centcomm 14th Feb 2016, 1:13 AM edit delete reply
Centcomm
Lolol talk about awkward!! And dang hes big!!
keltyzoid! 14th Feb 2016, 1:14 AM edit delete reply
keltyzoid!
Oh my god this is freaking hilarious, I love it so much holY SHIT AGH <3

ThanK YOU REV!
revzet 14th Feb 2016, 4:57 AM edit delete reply
revzet
Glad you like it! I was super excited when I got your comic : D.
keltyzoid! 14th Feb 2016, 1:17 AM edit delete reply
keltyzoid!
Oh my god you did my speech bubnles too this is the best oh my gosd Rev I fucking love you
revzet 14th Feb 2016, 4:57 AM edit delete reply
revzet
<3
Shirokuro 14th Feb 2016, 1:32 AM edit delete reply
Shirokuro
So much shipping at that table! O___o *shipping-overload*
Caley Tibbittz Collopy 14th Feb 2016, 1:40 AM edit delete reply
Caley Tibbittz Collopy
Hahaha, perfect.
rufiangel 14th Feb 2016, 1:52 AM edit delete reply
rufiangel
LOL! This is wonderful XD love the colours and expressions, Revzet!
azureXtwilight 14th Feb 2016, 1:54 AM edit delete reply
azureXtwilight
James' face is win :'))
argylefox 14th Feb 2016, 1:55 AM edit delete reply
argylefox
Oh my god, James' face...
Leafa 14th Feb 2016, 3:58 AM edit delete reply
Leafa
Awwww, they're a pretty cute double date!
JammyTheBirb 14th Feb 2016, 6:31 AM edit delete reply
JammyTheBirb
James' face is just the best
vousrein 14th Feb 2016, 7:29 AM edit delete reply
vousrein
Haha this is beautiful, so super cute!
junoro 14th Feb 2016, 9:32 AM edit delete reply
junoro
James' face oh man everyone looks so uncomfortable! Hang in there, buddy
zartala 14th Feb 2016, 9:37 AM edit delete reply
zartala
James' face is priceless! :)
Milk 14th Feb 2016, 12:31 PM edit delete reply
Milk
It's gonna be a long night at that table. ♪(´ε` )
Matt Knab 15th Feb 2016, 11:15 AM edit delete reply
Matt Knab
Haha, that's cute!
gideonland 15th Feb 2016, 6:46 PM edit delete reply
gideonland
Lol. Cute double date.

And God, I LOVE that lighting!