Arkian by HeSerpenty

14th Feb 2017, 9:30 AM in 2017 Crossover Exchange IN LOVE 3!
Average Rating: 5 (15 votes) Rate this comic
Arkian by HeSerpenty
<<First Latest>>

Author Notes:

HeSerpenty 14th Feb 2017, 9:30 AM edit delete
HeSerpenty
image

goes out with

image

Art by HeSerpenty!
Post a Comment

Comments:

Jarvi 14th Feb 2017, 9:32 AM edit delete reply
Jarvi
Poor guy xD But he's handling those kids really well, you gotta admit him that :D

Also, did you make some changes in coloring here Serpy? Looks really good :) <3
HeSerpenty 14th Feb 2017, 9:27 PM edit delete reply
HeSerpenty
He is he's being super nice and patient indeed XDDD

And thank you! I suppose I just took my time on it hahaha...it's funny what a difference that can make! XDD
supzter 14th Feb 2017, 9:34 AM edit delete reply
supzter
THIS IS SO CUTE AND I CANT!!!!
HeSerpenty 14th Feb 2017, 9:27 PM edit delete reply
HeSerpenty
LOL thank you so much!
Caley Tibbittz Collopy 14th Feb 2017, 9:35 AM edit delete reply
Caley Tibbittz Collopy
I think I would've gotten grounded for decorating an alien.*

(*Alien, right?)
HeSerpenty 14th Feb 2017, 9:27 PM edit delete reply
HeSerpenty
A lecture at the very LEAST, yes X"DD


Hahaha
rufiangel 14th Feb 2017, 9:37 AM edit delete reply
rufiangel
Ahahahaha, that's so cute though XD
I second Jarvi-nii, the colours look fantastic, Serps! <3 Love what you did there :D
HeSerpenty 14th Feb 2017, 9:27 PM edit delete reply
HeSerpenty
Thank you Rufii! This is a lot of fun! <3
Proxy170 14th Feb 2017, 9:38 AM edit delete reply
Proxy170
The patience is strong with him...hahaha XD Awesome work, Serpy!
HeSerpenty 14th Feb 2017, 9:28 PM edit delete reply
HeSerpenty
It is! LOL

Thank you!
Lord_Wunderfrog 14th Feb 2017, 10:01 AM edit delete reply
Lord_Wunderfrog
Oh my god. That is ADORABLE! I love it.. So much, that's just fantastic on so many levels XD
Thank you so much, Serpy!
HeSerpenty 14th Feb 2017, 9:28 PM edit delete reply
HeSerpenty
Yay I'm so happy you like it! I'll be honest even before the exchange and reading your comic I been wanting to draw this big blue fellow of yours hehe <33

It was so much fun! :D
azureXtwilight 14th Feb 2017, 10:59 AM edit delete reply
azureXtwilight
Aww, these three are sooo goshdarn adorable! <3
HeSerpenty 15th Feb 2017, 7:43 AM edit delete reply
HeSerpenty
Hahaha thank you azure!
It seems they are lucky they're cute LOL!
Alicia 14th Feb 2017, 2:04 PM edit delete reply
Alicia
AW! Well, sorry, buddy. If it wasn't you, it would be Merek.

...Kids maybe need to do Merek next. XD
HeSerpenty 15th Feb 2017, 7:43 AM edit delete reply
HeSerpenty
Hahaha!!!! I think that sounds like a fantastic idea! Merek would love it I"m sure XDD
ProfEtheric 14th Feb 2017, 7:59 PM edit delete reply
ProfEtheric
Hahahahahahahaha! This one really made me smile, Serpy! Well done!
HeSerpenty 15th Feb 2017, 7:43 AM edit delete reply
HeSerpenty
I am so glad! Thank you so much! <33
Cartoonist_at_Large 14th Feb 2017, 8:39 PM edit delete reply
Cartoonist_at_Large
I've always maintained that the best crossovers are where the respective characters are wildly dissimilar - and man, this one proves that rule perfectly! Fantastic!
HeSerpenty 15th Feb 2017, 7:44 AM edit delete reply
HeSerpenty
I would have to agree with you on that about crossovers! (and compliment your piece for this exchange the same way! <3)

Thank you so much!
zartala 14th Feb 2017, 10:37 PM edit delete reply
zartala
This is way too cute! XD
HeSerpenty 15th Feb 2017, 7:45 AM edit delete reply
HeSerpenty
Thank you very much! <3
Carvone 15th Feb 2017, 3:16 AM edit delete reply
Carvone
!!!!

My babies! This is adorable and you did a fantastic job!
HeSerpenty 15th Feb 2017, 7:46 AM edit delete reply
HeSerpenty
Yaaay you found it! Hahahaha when I got home from work today I was gonna send ya a message sayin' that lil Temel found his way into the Crossover exchange LOL

(I.....I accidentally started shipping older Tael and Jules. Gosh darnit X"DD. Something about your OCs makes me ship them with other OCs LOL!)
Carvone 16th Feb 2017, 2:46 AM edit delete reply
Carvone
Hah, that would REALLY be a disaster duo. Not sure either parent would survive, haha!
junoro 15th Feb 2017, 8:20 AM edit delete reply
junoro
Oooh very nice! He's like a big massive canvas for their art inspiration!!
HeSerpenty 15th Feb 2017, 8:24 AM edit delete reply
HeSerpenty
Hahaha I thought the very same thing! And they did do apparently XDD

Thanks Juno!
JammyTheBirb 16th Feb 2017, 12:48 AM edit delete reply
JammyTheBirb
Oh bless! This is super cute. poor guy XD
HeSerpenty 20th Feb 2017, 10:22 AM edit delete reply
HeSerpenty
Lolol thank you Jammy! <3
He's takin it like a champ :PPP